زنگ تخفیف آخر سال با ۵۰٪ تخفیف!
دیتاسنتر ابر باران : شرکت فناوران اطلاعات ابر باران
تلفن : 08632274141
زنگ تخفیف آخر سال با ۵۰٪ تخفیف!

سرور اختصاصی ابر باران

خرید سرور اختصاصی ایران دیتاسنتر ابر باران با منابع کاملا اختصاصی این امکان را به شما می‌دهد, تا هنگام خرید سخت افزار های متفاوت از نظر میزان RAM و HDD و CPU را انتخاب کنید و در کم تر از یک ساعت تحویل بگیرید. سرور اختصاصی تحویل سریع ابرباران.

ویژگی های سرور اختصاصی ابر باران

در کمترین زمان ممکن سرور اختصاصی خود را سفارش دهید و با سیستم عامل مورد نیاز یا مجازی ساز مورد نیاز تحویل بگیرید.تمامی سرور ها با پورت اختصاصی ۱۰ گیگابیت تقدیم میشوند و حداکثر زمان تحویل سرور های اختصاصی ۲۴ ساعت میباشد.

با مانیتورینگ ۲۴ ساعته و پورت آپلینک با ضمانت ۹۹.۹۷٪ آپتایم  خیال خود را یکبار برای همیشه برای خرید سرور اختصاصی ایران راحت کنید.

پورت قدرتمند

ارائه پهنای باند ۱۰ گیگابیتی

تحویل سریع

تحویل یک ساعته در ساعات اداری

دسترسی آسان

دسترسی ILO سرور اختصاصی

پلن های سرور اختصاصی

۲۶۵۰v2 - 64G

پلن دوم
تومان ۹,۸۰۰,۰۰۰ سه ماهه
  • ۲xE5-2650v2 (2.6GHz / 8core / 20MB) CPU
  • ۶۴GB DDR3 Ram
  • ۴*۳۰۰GB Sass 10K HDD
  • ۱Gbps Port / 10G
  • تحویل ۱ ساعته در ساعات اداری
  • تحویل ۱۲ ساعته در ساعات غیر اداری

۲۶۲۰v2 - 64G

پلن اول
تومان ۸,۴۰۰,۰۰۰ سه ماهه
  • ۲xE5-2620v2 CPU
  • ۶۴GB DDR3 Ram
  • ۴*۳۰۰GB Sas 10K HD
  • ۱Gbps Port
  • تحویل ۱ ساعته در ساعات اداری
  • تحویل ۱۲ ساعته در ساعات غیر اداری
محبوب

۲۶۵۰v2 - 256G

پلن سوم
تومان ۱۹,۲۰۰,۰۰۰ سه ماهه
  • ۲xE5-2650v2 (2.6GHz / 8core / 20MB) CPU
  • ۲۵۶GB DDR3 Ram
  • ۴*۹۰۰GB Sass 10K HDD
  • ۱Gbps Port / 10G
  • تحویل ۱ ساعته در ساعات اداری
  • تحویل ۱۲ ساعته در ساعات غیر اداری

امکانات نرم افزاری

ویندوز سرور

ویندوز سرور ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۲

لینوکس

تمامی توابع لینوکس

میکروتیک

سیستم عامل میکروتیک

سرور اختصاصی ایران

سرور های اختصاصی ایران ابر باران واقع در مرکز داده ابر باران با سخت افزار های بروز دارای برق بکاپ به صورت ژنراتور و یو پی اس با سیستم مانیتورینگ همیشگی شبکه با پورت های قدرتمند و پرسرعت به صورت یک گیگابیتی و ده گیگابیتی قابل سفارش میباشد.

فناوران اطلاعات ابر باران بصورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ی پشتیبانی به تمامی مشتریان عزیز می‌باشد.

سرور اختصاصی (Dedicated Server)، یک سرور فیزیکی است که به صورت کاملاً اختصاصی برای یک کاربر یا یک سازمان در دسترس است. در این نوع سرور، هیچ کس دیگری به این سرور دسترسی ندارد و تمامی منابع سرور (مانند پردازشگر، حافظه، فضای دیسک و پهنای باند) برای استفاده تنها توسط مالک سرور در اختیار قرار می‌گیرد.

استفاده از سرور اختصاصی برای کاربرانی که نیاز به سطح بالایی از امنیت، عملکرد و دسترسی دارند مناسب است. برای مثال، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به ذخیره‌سازی و پردازش داده‌های بزرگ دارند و یا نیاز به قابلیت‌هایی مانند دسترسی کامل به سیستم، نصب برنامه‌های دلخواه، پشتیبانی فنی دائمی و امنیت بالا دارند، از سرور اختصاصی استفاده می‌کنند.

با این حال، هزینه‌ی استفاده از سرور اختصاصی معمولاً بیشتر از سایر گزینه‌ها است. همچنین، به عنوان یک مالک سرور، شما مسئولیت اجرای تمامی کارهای مربوط به مدیریت سرور، از جمله نصب و پیکربندی سیستم عامل، نصب و مدیریت نرم‌افزارها و پشتیبانی از سیستم را بر عهده دارید.

تفاوت اصلی بین سرور اختصاصی و سرور مجازی در این است که در سرور اختصاصی، یک سرور فیزیکی به صورت کاملاً اختصاصی برای یک کاربر یا یک سازمان در دسترس است، در حالی که در سرور مجازی، چندین ماشین مجازی (Virtual Machine) بر روی یک سرور فیزیکی قرار می‌گیرند و هر ماشین مجازی به عنوان یک سرور جداگانه شناخته می‌شود.

در سرور اختصاصی، تمام منابع سرور به صورت کاملاً اختصاصی به کاربر یا سازمان اختصاص داده می‌شود و کاربر می‌تواند سیستم عامل، نرم‌افزارها و تنظیمات را به دلخواه خود پیکربندی کند. این نوع سرور بیشتر به منظور برنامه‌هایی با نیازهایی بالا، مانند برنامه‌های پایگاه داده، سایت‌های با بازدید بالا و یا اپلیکیشن‌های حسابداری و مالی استفاده می‌شود.

از طرفی، در سرور مجازی، هر ماشین مجازی از یک قسمت از منابع سرور (مانند پردازنده، حافظه و فضای دیسک) استفاده می‌کند. این باعث می‌شود که بتوان چندین ماشین مجازی را بر روی یک سرور فیزیکی قرار داد. در این نوع سرور، هر کاربر می‌تواند سیستم عامل و نرم‌افزارهای خود را نصب کرده و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کند. سرور مجازی برای کاربرانی که نیاز به منابعی کمتر دارند و یا می‌خواهند هزینه را کاهش دهند، مناسب است.

وقتی از یک سرور اختصاصی استفاده میکنید به دلیل اختصاصی بودن تمامی منابع از نظر هارد و CPU و رم و کارت شبکه هیچ نوع محدودیتی بجز محدودیت از نظر سخت افزار نصب شده روی سرور نخواهید داشت.

پشتیبانی تلفنی ۲۴/۷
۰۸۶-۳۲۲۷۴۱۴۱
پشتیبانی بدون وقفه واقعی در تمامی روز های سال به صورت تلفنی و تیکتی
پشتیبانی تیکتی همیشگی
در هر ساعتی از شبانه روز مشکل خود را ارسال کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کنید.
پشتیبانی تلفنی ۲۴/۷
۰۸۶-۳۲۲۷۴۱۴۱
پشتیبانی بدون وقفه واقعی در تمامی روز های سال به صورت تلفنی و تیکتی
پشتیبانی تیکتی همیشگی
در هر ساعتی از شبانه روز مشکل خود را ارسال کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کنید.